مزایای سوئیچ‌های PoE برای کسب‌و‌کار شما

/ 29 جولای 15

PoE Switch

با افزایش تقاضا برای دستگاه‌های شبکه ای مانند تلفن‌های IP، دوربین‌های IP و اکسس‌پوینت‌ها، پیچیدگی پیاده سازی و هزینه‌های مربوط به آن نیز افزایش می‌یابد. درنتیجه به منظور کاهش استفاده از کابل‌‌ها و احتراز از سرمایه گذاری جدید، فناوری ارسال توان روی اترنت یا PoE هم مهیاکننده ارتباط داده‌ها خواهد بود و هم نیروی الکتریکی مورد نیاز را از طریق یک کابل، مهیا می‌سازد.

چرا سوئیچ‌های PoE

یک سوئیچ PoE خوب، ارتباط سریع و توان مصرفی (برق) مناسبی را برای Power Device یا همان PD از طریق یک پورت واحد به ارمغان می‌آورد. بدین ترتیب نیاز به خروجی‌ها و کابل‌های اضافی حذف شده و هزینه‌های پیاده سازی و کار نفرات کاهش می‌یابد. هم چنین یک سوئیچ مناسب PoE، مدیریت توان پیشرفته ای دارد تا هزینه های برق (و انرژی) را کنترل کرده و به صورت کارآمد از تمام ابعاد راهکار PoE استفاده کند.

Plug and Play

یک راهکار خوب PoE از استانداردهای IEEE 802.3af و IEEE 802.3at پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند PDهای معمولی یا قدرت بالا را به صورت انعطاف پذیر و بدون تنظیمات اضافی به کار گیرند. سوئیچ‌های PoE ZyXEL خانواده کاملی از 8 تا 48 پورت را ارائه می‌دهند و ارتباطات را برای دستگاه‌های IEEE 802.3af 15.4 وات و هم چنین دستگاه‌های IEEE 802.3at 30 وات بدون محدودیت سوکت برق مهیا می‌سازند تا انتقال با سرعت بالا به صورت همزمان صورت گیرد.

فناوری PoE هوشمند

فناوری PoE هوشمند استفاده‌ی کارآمدتر از منابع انرژی را امکان پذیر ساخته تا کسب‌وکارها ROI (بازگشت سرمایه‌) بهتری داشته باشند. در حالت Consumption (مصرف)، سوئیچ PoE به صورت خودکار وضعیت مصرف انرژی هر کدام از PD‌ها را شناسایی کرده و تنها به میزان مورد نیاز برق تامین می‌کند. اختصاص انرژی به صورت هوشمند باعث می شود تا اتلاف انرژی به حداقل رسیده و کسب و کارها در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. ضمن آن که سوئیچ PoE نیز انرژی دستگاه‌های بیشتری را تامین خواهد کرد.

سیاست‌ تامین انرژی

سوئیچ‌های PoE عالی می‌توانند سطوح مصرفی انرژی را به صورت تک و گروهی پایش کرده و سیاست‌های تامین انرژی وضع کنند که دسترس‌پذیری سرویس را به حداکثر می‌رساند. کاربران می‌توانند برای PDهای با اولویت بالا پورت‌هایی را تعیین کنند تا هنگام افزایش بیش از حد مصرف انرژی توسط تمام PDها، خللی در تامین انرژی این دستگاه‌ها ایجاد نشود. سوئیچ PoE می‌تواند سطوح توان ارسالی را بر اساس سیاست تامین انرژی تنظیم کند تا اطمینان حاصل کند که PDها عملکرد خوبی داشته و راهکار PoE مناسبی را برای کسب و کار به ارمغان می‌آورند.