مصاحبه مدیر فنی شرکت دلسا با روزنامه فناوران

/ 11 اکتبر 15

در تلکام 2015محصولات جديد زايکسل براي سازمان­ ها، مخابرات ­ها و کاربران به نمايش گذاشته شد.

شرکت مهندسي تدبيرپرداز دلسا، نماينده رسمي محصولات زايکسل در ايران با حضور در نمايشگاه تلکام سالن 10 و 11 جديدترين خدمات خود را براي سه دسته از کاربران (کاربران معمولي، سازمان­ ها و مخابرات‎هاي استاني) به نمايش گذاشت.

فناوران-ميثم قاسمي مدير فني شرکت دلسا، در مورد محصولات و خدماتي که  این شرکت امسال در نمايشگاه تلکام ارايه کرده است، گفت: در اين دوره از نمايشگاه تجهيزات وايرلس زايکسل براي استفاده در سرويس Wireless Offloading به نمايش گذاشته شده است که امکان سوييچ کردن بين شبکه ­هاي 3G/4G  و شبکه وايرلس را به کاربران مي ­دهد.

قاسمي افزود: با برنده شدن در مناقصه ه­اي ملي، 4 فاز در خراسان رضوي و 2 فاز در تهران (پارک ملت و فرودگاه امام خميني )را مجهز به اينترنت خواهیم کرد.

 وي  در رابطه با سبد کالايي زايکسل گفت: سبد کالايي زايکسل در سه بخش پکيج خانگي براي کاربران معمولي، وايرلس براي سازمان‌ها و هم­ چنين کابينت‌هاي شهري براي مخابرات‌هاي استاني تقسيم مي‌شود که براي کاربران معمولي مودم، ديتاي روي برق و مودم ­هاي 3G/4G را داريم. براي سازمان‎ها انواع سوييچ‎ها، روتر و فايروال با برند زایکسل و سیسکو و هم­ چنين تجهيزات ارايه سرويس در محيط سازماني را عرضه کرده ايم.

وي ادامه داد: هم­ چنين تجهيزات انتقال ديتا، کافوي نوري، IPDSLAM و wireless offloading را براي مخابرات ­ها ارايه کرده ­ايم.

قاسمي اضافه کرد: محصولات Mikrotik  و Evolution  نیز در سبد کالایی دلسا وجود دارد که برای اتصال کاربران و انتقال پهنای باند به کار می­ روند.

وي با بيان اين­ که شرکت دلسا تا کنون 30 هزار لينک وايرلس در سراسر کشور نصب کرده است گفت: شرکت‌هاي ارايه دهنده اينترنت پرسرعت آسياتک و شاتل از لينک‎هاي ميکروتيک استفاده مي‎کنند. هم‌چنين دو نيم ميليون پورت ADSL در سراسر ايران نصب شده است.

مدير فني شرکت دلسا در خصوص نمايشگاه تلکام هم گفت: بازديدکنندگان نمايشگاه امسال برخلاف سال‎هاي گذشته بسيار تخصصي‌تر هستند که اين به دليل زمان برگزاري آن است.

وي با ابراز رضايت از تخصصي شدن بازديدکنندگان افزود: امسال پنجمين سالي است که در نمايشگاه تلکام حضور داريم و اغلب در الکامپ‎هاي استاني نيز شرکت مي‎کنيم.