همکاری زایکسل و رنو

/ 7 آوریل 20

همکاری رنو و زایکسل

 

شرکت رنو، یکی از بهترین تولیدکنندگان اتومبیل در فرانسه، Zyxel  را انتخاب می‌کند تا شبکه‌های داخلی خود را گسترش و یک شبکه یکپارچه را برای کارمندان و مشتریان خود فراهم کند.

پیش از این گسترش، با حضور نمایندگی‌ها و مراکز نگهداری جدید این شرکت مشکلات شبکه‌ای متعددی داشت. شبکه موجود منسوخ و قدیمی شده بود و نمی‌توانست اتصال پایدار و پهنای باند مورد نیاز در هر یک از سایت‌های خود در سراسر کشور را ارائه دهد.

زایکسل با ایجاد یک شبکه یکپارچه با استفاده از اکسس پوینت، سوئیچ و فایروال این مشکل را رفع نموده و هم اکنون به راحتی امکان ارتباط و انتقال اطلاعات در کلیه نمایندگی‌ها و دفاتر شرکت رنو بلاروس وجود دارد.

مدیر آی تی رنو بلاروس در این باره می‌گوید:

“این شبکه بسیار پایدار عمل کرده است و تمامی نیازهای فنی ما را برآورده می‌کندارتباطات شرکت ما تقریباً بدون توقف و مشکل کار کرده است، و راه حل و سرویس سریع Zyxel به این معنی است که شبکه‌های جدید ما همیشه به موقع آماده می‌شوندما در نظر داریم تا چند سال آینده ۲۵ تا ۳۰ مکان دیگر را در سراسر کشور افتتاح کنیم و مطمئناً ما از تجهیزات Zyxel برای آن‌ها استفاده خواهیم کردممنون از این که در سال‌های گذشته و اکنون با ما بودید.”

جهت آشنایی بیشتر با تجهیزات استفاده شده و راهکارهای زایکسل در این مورد اینجا را کلیک کنید.