وای فای 6 چگونه تجربه وایرلس ما را بهتر می کند؟

/ 11 ژوئن 22

wifi6

مدیر توسعه بازار وایرلس زایکسل در اروپا (Thorsten Kurpjuhn )  به ما توضیح می دهد که چرا فناوری وای فای 6 (ax802.11) و مودم هایی که از این فناوری استفاده می کنند، مانند NBG7510 می توانند تجربه کاربر را در استفاده از فناوری وایرلس کاملا دگرگون کنند.

آیا به وای فای سریعتر احتیاج دارید؟ اگر این سوال برایتان پیش آمده باشد احتمال بسیار بالا جواب شما “بله” است. حتی اگر دقیقا متوجه مزایای فناوری وای فای 6 نسبت به استاندارد های سابق نباشید، از آن لذت خواهید برد زیرا این فناوری سرعت بالاتر و عملکرد منسجم تری به کاربر ارائه می دهد.

چرا به وای فای بهتری احتیاج داریم؟

جواب های زیادی برای این سوال وجود دارد. ما هر روز دستگاه های بیشتری را به وای فای متصل می کنیم، برای سرگرمی یا استفاده از سرویس های آنلاین، مشاهده فیلم های کیفیت بالا، دانلود یا استریم موسیقی یا پادکست یا حتی برگزاری جلسات و قرارهای کاری.

روان، منسجم و قابل اعتماد

در بسیاری از منازل و دفاتر کوچک، فناوری مورد استفاده کنونی، وای فای 5 یا ac802.11 می باشد. این فناوری هنوز هم بسیار کار راه انداز است، هنوز قابل اعتماد بوده و خروجی مد نظر را به ما می رساند، البته، بیشتر اوقات. برخی اوقات، تکنولوژی قدیمی تر ممکن است هنوز هم کار کند، ولی ممکن است از نظر عملکردی انتظارات شما را برآورده نکند.

ممکن است زمانهایی باشد که فناوری وای فای 5، توانایی برآورده سازی عملکرد و خروجی مورد نظر شما را نداشته باشد. بخصوص زمانی که چندین کاربر همزمان به آن متصل باشند، و با توجه به اینکه امروزه در همه منازل چندین دستگاه به وای فای متصل هستند، عملکرد شبکه با اضافه شدن هر کاربر به شدت افت خواهد کرد، حتی ممکن است دچار قطعی و افت سرعت شدید بشوید، اگر اهل استریم کردن ویدیو یا موسیقی باشید، ممکن است دچار قطعی شوید یا تصویرتان برای چند ثانیه فریز شود، یا ممکن است در میان یک جلسه آنلاین مهم، قطعی داشته باشید.

دقیقا به همین دلیل هر روز افراد بیشتری به سمت تکنولوژی وای فای 6 می روند.

تکنولوژی جدید 40 درصد سریعتر است و اتصالی روانتر، منسجمتر و قابل اطمینانتری را برای شما به ارمغان می آورد. این به این معنی است که حتی اثری از مشکلات کوچکی که در تکنولوژی قدیمی تر وجود داشته، نخواهد بود.

برگشت ناپذیر

بعضی اوقات برای تشخیص تفاوت باید حتما فناوری جدید را امتحان کنید.

قطعا وای فای 6 هم به همین شکل است، وقتی امتحانش کنید برایتان تبدیل به یک تجربه برگشت ناپذیر خواهد شد.

تمامی محصولات جدید بازار از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند پس بسیار مهم است که همزمان با بروز کردن لپتاپ، موبایل، کامپیوتر و یا … به فکر بروز کردن تجهیزات شبکه بخصوص مودم خودتان هم باشید.

محصولات وای فای 6 شرکت ZYXEL با قیمت مناسب، عملکرد عالی و پشتیبانی قوی، انتخابی مناسب جهت برای ارتقا شبکه شماست.

کارشناسان شرکت دلسا با جدیدترین محصولات شرکت ZYXEL در بروز نگه داشتن شبکه شما، در کنار شما هستند.

منبع: https://www.zyxel.com/uk/en/blog/better-wireless-experience-wifi6-20220321-860113.shtml