برگزاری دومین سمینار تخصصی FTTx زایکسل توسط شرکت دلسا با همکاری مخابرات ایران

/ 2 نوامبر 17

سمینار FTTX زایکسل

دومین همایش «تخصصی FTTx زایکسل» با هدف «ارائه‌ی راهکارها و معرفی محصولات زایکسل در زمینه‌ی تکنولوژی FTTx » دوم آبان در مرکز همایش‌های مدیریت صنعتی، سالن پویش در تهران برگزار شد.

 

همایش تخصصی FTTx زایکسل که توسط شرکت مهندسی تدبیر پرداز دلسا و همکاری مخابرات ایران برگزار شد، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی تخصصی FTTx زایکسل با هدف ارائه‌ی راهکارها و معرفی محصولات زایکسل در زمینه‌ی تکنولوژی FTTx  بود.

 
 
 
 
  

مهندس اشراقی مدیرعامل دلسا

مهندس اشراقی: امیدواریم با همکاری شرکت مخابرات ایران بتوانیم از پتانسیل و ظرفیت بالای زایکسل در مسیر دستیابی به اهداف، به بهترین شکل استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی تدبیر پرداز دلسا گفت: بر اساس همکاری‌های متقابل با شرکت مخابرات ایران، امیدواریم با تداوم همکاری‌ها بتوانیم از پتانسیل و ظرفیت بالای زایکسل در مسیر دستیابی به اهداف به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی تدبیر پرداز دلسا، مهندس اشراقی، مدیرعامل دلسا، که در دومین سمینار تخصصی شرکت زایکسل با موضوع FTTx  سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: همکاری متقابل با شرکت مخابرات ایران، همواره عاملی تاثیر گذار در موفقیت شرکت دلسا بوده است که امیدواریم با تداوم این همکاری ها بتوانیم به بهترین شکل ممکن از پتانسیل و ظرفیت بالای شرکت زایکسل در نیل به اهداف بهره ببریم.

 

 

مهندس اشراقی در ادامه سخنرانی خویش به معرفی شرکت زایکسل و دستاوردهای آن در طول سی سال پرداخت و با توجه به داشتن ویژگی‌های مهم زایکسل در عرصه اتصال مردم به اینترنت، همچون نوآوری و خلاقیت در تولید محصولات، پهنای باند بالا، تخصص فنی، برخورداری از تیم تحقیق و توسعه خبره، کیفیت بالا و قابلیت اطمینان محصولات زایکسل، ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان و… استفاده از محصولات زایکسل را به اپراتورها از جمله شرکت مخابرات ایران توصیه کرد.

گفتنی است، دومین سمینار تخصصی شرکت زایکسل با موضوع FTTx، سه شنبه ۲ آبان ۹۶ با حضور مهندس اشراقی، مدیر عامل شرکت مهندسی تدبیر پرداز دلسا، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، مهندس عسگری راد، مدیر کل طراحی و بهینه سازی شبکه و مدیران حوزه شرکت مخابرات ایران و مناطق سراسر کشور با میزبانی شرکت دلسا برگزار گردید.