مراحل پیوستن به دلسا

دلسا با برنامه‌ای منظم و به‌صورت مستمر در حال افزایش کمی کارکنان خود بوده است تا در صورت نیاز هر یک از واحدها و بخش‌ها نیروهای شایسته، علاقه‌مند و پرتلاش برای پیوستن به خانواده‌ی دلسا انتخاب شوند. این جلسات با حضور شخص متقاضی، نماینده‌ی مدیریت سازمان و مدیر بخش درخواست‌کننده‌ تشکیل می‌شود تا با شناسایی نیروهای زبده و متخصص، زنجیره خدمات رسانی دلسا هر روز کامل‌تر از پیش گردد.

  1. برای پیوستن به ما باید پیش از هر چیز، رزومه‌ی خود را به دفتر مرکزی دلسا از طریق سایت یا ایمیل Job@delsa.net ارسال کنید.
  2. دلسا ضمن سپاس از تمام کسانی که این شرکت را برای فعالیت‌های خود انتخاب کرده‌اند، با کسانی که برای یک جایگاه شغلی در دلسا مناسب شناخته شوند، تماس خواهد گرفت.
  3. پس از این مرحله، شما باید در کمیته‌ی استخدام دلسا حاضر شوید و توانایی‌های خود را در معرفی شایستگی‌های خود محک بزنید.
  4. در صورت پذیرفته شدن در این مرحله، با شما تماس گرفته خواهد شد تا فعالیت پویای خود را در خانواده‌ی دلسا آغاز کنید.

توصیه‌هایی برای پیوستن به دلسا

برای حضور در جمع دلسا چند توصیه سودمند برای شما داریم. اگر به راستی علاقه‌مند به حضور در جمع ما هستید، به شما توصیه می‌کنیم:

  • پیش از هر چیز برای آشنایی با شیوه‌ی کار در دلسا، صفحات مختلف پیوستن به دلسا را مطالعه فرمایید.
  • در ارایه‌ی توانایی‌های خود شفاف و دقیق باشید. به خاطر داشته باشید که گاه بیان یک مهارت یا توان‌مندی که ممکن است از نظر شما اهمیت چندانی نداشته باشد، بتواند جایگاه شغلی شما را در یک سازمان تغییر دهد.
  • پس از تهیه‌ی رزومه‌ی خود، برای آن که از صحت و دقت مطالب مندرج در آن مطمئن شوید، آن را کنترل کنید و از دیگران بخواهید در کنترل آن به شما کمک کنند.
  • همواره برای یادگیری و نو کردن دانش خود آماده باشید. اگر گمان می‌کنید وقت و علاقه‌ی کافی برای پرداختن به این موضوع ندارید، حضور در خانواده‌ی دلسا برای شما دشوار خواهد بود.
  • توصیه‌های ما را برای حضور در جلسه و تهیه رزومه مطالعه فرمایید.

حضور در جلسه مصاحبه

پس از بازبینی‌های اولیه، در صورتی که رزومه‌ی شما از سوی واحد منابع انسانی دلسا پذیرفته شود، شما به یک مصاحبه‌ی استخدامی (که به آن کمیته‌ی استخدام گفته می‌شود) دعوت خواهید شد. بدون شک شما پیش از ارسال رزومه به دلسا مطالعات و تحقیقاتی درباره‌ی شیوه‌ی کار در این شرکت و نوع فعالیت‌های آن انجام داده‌اید. این جلسه، فرصتی مغتنم برای شما خواهد بود تا علاوه بر مشاهده‌ی فضا و محیط کار دلسا، به مسئولان استخدام خود در این شرکت ثابت کنید که شما همان نیرویی هستید که شرکت دلسا به دنبالش بوده است.

سیر مختصری در کتاب‌ها و مقاله‌های علمی مرتبط با چگونگی حضور در جلسات، پیش از برگزاری این جلسه به شما کمک می‌کند تا با آمادگی بیش‌تری در این مصاحبه حاضر شوید. حتا می‌توانید با حدس زدن پرسش‌هایی که ممکن است در یک مصاحبه‌ی استخدامی از شما پرسیده شود، مناسب‌ترین پاسخ‌ها را برای پرسش‌های احتمالی بیابید.

با ظاهری مرتبط در جلسه حاضر شوید و از افراط و تفریط‌ در کیفیت پوشش پرهیز کنید. ظاهر شما می‌تواند اولین نشانه از طرز تفکر و شیوه‌ی اندیشیدن شما باشد. بنابراین خود را همان‌گونه که هستید نشان دهید.

اعتماد به نفس و تسلط خود را برای حضور در جلسه‌ی مصاحبه تقویت کنید. افراد حاضر در این جلسه انسان‌هایی همچون شما هستند، تنها با تجربه‌ها و اندیشه‌های متفاوت.

هنگام حضور در جلسه به دقت به پرسش‌هایی که از شما می‌شود گوش کنید و سپس تنها در دامنه‌ی موضوع به پرسش‌ها پاسخ دهید. بکوشید جواب‌های‌تان کوتاه، کامل و در عین حال قاطع باشد. اگر پاسخ سوالی را نمی‌دانید، بدون منحرف کردن بحث و کشاندن موضوع به حاشیه، به صراحت اعلام کنید که اطلاعی درباره‌ی پرسش یاد شده ندارید و این فرصت را ایجاد کنید تا با مطرح شدن پرسش‌های بیش‌تری، توان‌مندی‌های اصلی شما نمایان شود. اطلاعاتی که در خلال پاسخ‌های‌تان به مصاحبه‌کنندگان می‌دهید، باید دقیق، صادقانه و موجز باشد. با کشاندن مسیر مصاحبه به حاشیه‌ها، تنها شانس خود را برای پذیرفته‌شدن در مصاحبه کم‌رنگ خواهید کرد.