راهکار استفاده از وای‌فای سری AC

/ 13 آوریل 16

access point

اکسس‌پوینت‌های سری WAC6500 زایکسل با طراحی آنتن‌های هوشمند در عملکرد وای‌فای صنعت نوینی در ارایه‌ی بیش از ۷۰۰ الگوهای سیگنال بهینه‌شده ارایه کرده است. آنتن‌های هوشمند زایکسل به طور مداوم مسیر لایه‌ی فیزیکی ایده‌آل را برای هر کلاینت محاسبه می‌کنند. این ویژگی نه تنها بهترین سیگنال ممکن از طریق شکل‌دهی به الگوهای مختلف را فراهم می‌کند، هم‌چنین باعث کاهش تداخل از سایر کلاینت‌های بی‌سیم می‌شود.

zyxel access point

مهاجرت از 802.11n به 802.11ac

بسیاری از شرکت‌ها در زمان مهاجرت از استاندارد 802.11n به 802.11ac با یک معضل مواجه شدند، در حالی‌که 5GHz سرعت انتقال بالاتر را ارایه می‌دهد، طول موج کوتاه‌تر آن می‌تواند مانع پوشش کامل شود. آنتن‌های هوشمند سری WAC6500 این اجازه را به کاربران می‌دهد تا بدون کانفیگ مجدد و یا اضافه کردن اکسس‌پوینت به یک شبکه از وایرلس n به وایرلس ac  مهاجرت کنند. آنتن‌های هوشمند به صورت پویا الگوهای بی‌سیم، دو برابر شدن عملکرد با سیگنال‌های قوی‌تر برای افزایش حساسیت و بهبود مقاومت در برابر تداخل را تنظیم می‌کنند.

solution

انتخاب ایده‌آل برای محیط با تراکم بالا

سری WAC6500 طراحی شده با آنتن‌های هوشمند، الگوهای سیگنال پویا جهت ارایه‌ی بهترین خدمات به هر کلاینت را فراهم می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های پیشرفته‌ی وای‌فای مانند(load balancing و smart-client steering فرمان‌های هوشمند کلاینت) اطمینان از یک تجربه‌ی سازگار و دسترسی بی‌سیم بدون وقفه برای تمام کلاینت‌ها را فراهم می‌آورد.

solution

گسترش آسان APهای متعدد در محیط

با قابلیت ZyXEL APFlex™ ، سری WAC6500 فوق‌العاده آسان نصب می‌شوند. APFlex™ بدون هیچ زحمتی نصب و راه‌اندازی رایگان، سوییچینگ ساده بین حالت‌های Managed/Standalone AP و یکپارچه‌سازی خودکار اکسس‌پوینت‌ها درون محیط شبکه برای گسترش گروه‌های بزرگی از سری WAC6500 با کنترلر در محل فراهم می‌آورد.

solution

نصب و راه‌اندازی انعطاف پذیر با براکت

براکت عمومی سری WAC6500 اجازه می‌دهد که اکسس‌پوینت را در سه مرحله‌ی ساده و بدون نیاز به ابزار خاص نصب نمایید. عرض براکت به تناسب انواع سقف‌ها قابل تنظیم می‌باشد و مطابق با ساختار هر ساختمان است. هر کاربر نهایی به راحتی می‌تواند اکسس‌پوینت را نصب نماید و بدین ترتیب جهت اضافه کردن اکسس‌پوینت‌های دیگر، این مزیت باعث  صرفه جویی در وقت خواهد شد.

access point solution

آنتن‌های هوشمند ZyXEL

آنتن‌های هوشمند زایکسل به طور مداوم از یک الگوریتم منحصر به فرد برای ارائه بهترین سیگنال ممکن استفاده می‌کنند. آنتن‌های هوشمند با طراحی بیش از ۷۰۰ الگوهای بهینه‌سازی شده برای هر کلاینت باعث کاهش تداخل می‌شوند. حتی در محیط‌های با حساسیت بالا مانند فرودگا‌ه‌ها، کلاس‌های درس، و دیگر مکان‌های شلوغ، آنتن هوشمند ارائه عملکرد استثنایی دارند.

برای دریافت مقاله فوق روی لینک زیر کلیک کنید.

افزایش محیط وای‌فای با اکسس‌پوینت‌های 802.11ac با آنتن هوشمند

 

 

 

 

افسانه دشتستانی

کارشناس فنی