دپارتمان تحقیق و توسعه مشترک بین مخابرات ایران و شرکت دلسا (زایکسل) ایجاد می‌شود

/ 29 فوریه 16

رضا اشراقی

مهندس اشراقی،رییس هیات مدیره دلسا-زایکسل با بیان این‌که تعامل مجموعه وندورها با شرکت مخابرات ایران، مهم‌ترین پیش شرط توسعه زیرساخت‌های مخابراتی  است، از ایجاد دپارتمان تحقیق و توسعه مشترک بین شرکت مخابرات ایران و شرکت دلسا(زایکسل) در همین راستا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس اشراقی ضمن اعلام این مطلب در مراسم افتتاحیه پروژه WiFi offloading خاطرنشان کرد:  تعامل مجموعه وندورها و تامین‌کنندگان زیرساخت‌ها با شرکت مخابرات ایران با توجه به نقش گسترده مخابرات باسابقه شصت ساله خود در توسعه کشور و حجم عظیم فعالیت‌ها، باعث افتخار برای تامین‌کنندگان زیرساخت‌های مخابراتی است و شرکت دلسا، تاکنون تجهیزات نزدیک به ۳ میلیون و هفتصد هزار پورت اینترنت را در اختیار مجموعه مخابرات قرار داده است.

رییس هیات مدیره دلسا-زایکسل گفت: فاز صفر پروژه WiFi offloading کشوری نیز توسط مخابرات با همکاری دلسا اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مودم‌های ACS مورد نیاز برای اجرای این پروژه تامین شده‌اند، گفت: ۲۲ دوره آموزشی توسط شرکت دلسا و با هماهنگی شرکت ثامن سپهر کیش برای دانش‌افزایی شرکت‌های مخابرات استانی اجرا گردیده است.

 رییس هیات مدیره دلسا-زایکسل با بیان این‌که دوره‌های آموزشی این شرکت به صورت مستمر برگزار می‌شود، گفت: در بیش از ۱۰۰شهر کشور نمایندگی مستقیم ارائه خدمات پس از فروش داریم.

مهندس اشراقی افزود: خدمات تخصصی قابل ارائه دلسا زایکسل در لایه CORE، ACCESS، WiFi و Wireless در بخش‌های مشاوره پیش از فروش و ارائه طرح پیشنهادی فروش انجام می‌شود.

وی گفت: شرکت دلسا به صورت میانگین تاکنون ۶۷هزار پورت در هر استان با همکاری مخابرات نصب کرده و هم اکنون نیز در پروژه کلان ۲۵ هزار اکسس‌پوینت گردشگری مخابرات ایران، حضور و مشارکت فعال دارد.