اولین نسخه بتای iOS9.3 برای عموم عرضه شد

/ 13 ژانویه 16

شرکت اپل چند روز پس از عرضه اولین نسخه بتایios 9.3 بروزرسانی iOS9.3 سیستم عامل موبایلی خود برای توسعه دهندگان، اکنون این آپدیت را در اختیار تمامی کاربران بتا تستر خود قرار داده است. این آپدیت جدید همراه با iOS9.2.1، یک بروزرسانی جزئی برای تسترهای بتای عمومی عرضه کرده است.

تسترهای بتا که در برنامه Beta Testing اپل ثبت نام کرده‌اند می‌توانند پس از نصب گواهی مورد نیاز روی دستگاه iOS خود، بروزرسانی iOS9.3 را به صورت Over-the-air دریافت کنند.

کاربرانی که تمایل دارند یکی از اعضای برنامه بتا تستینگ شرکت اپل باشند می‌توانند با مراجعه با وب سایت بتا تستینگ اپل، در این برنامه عضو شوند. عضویت در این برنامه به این کاربران امکان می‌دهد تا به نسخه‌های بتای بروزرسانی‌های iOS و OS X شرکت اپل دسترسی داشته باشند.

iOS9.3 یک بروزرسانی عمده برای سیستم عامل iOS9 است که شامل قابلیت‌ها و بهبودهای مختلفی می‌شود. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این بروزرسانی اضافه شدن حالت Night Shift است، زمانی که این حالت فعال باشد، گوشی‌ می‌تواند به صورت خودکار و با استفاده از داده‌های زمانی گوشی تشخیص دهد که شب شده است و به این ترتیب نور نمایشگر را متناسب با راحتی چشم کاربر تنظیم کند تا چشم دچار خستگی نشود، برای این منظور رنگ آبی نمایشگر کمتر شده و طیف رنگی زرد نمایان‌تر می‌شود.

این بروزرسانی هم چنین شامل قابلیت‌های جدیدی در حوزه آموزشی، جفت کردن چندین اپل اچ با یک آیفون، قابلیت جدید 3D Touch Quick Actions برای اپلیکیشن‌هایی مانند آب و هوا، تنظیمات، سلامت، اپ استور، آیتنوز استور و پشتیبانی از پسورد برای اپلیکیشن نوت می‌شود.

منبع: تک‌شات