نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶

/ 27 سپتامبر 16

telecom2016

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت ۴ روز آغاز به کار کرد.

هفدهمین نمایشگاه ایران تلکام با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان کشورمان و شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی به مدت ۴ روز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه قرار است ارائه و اطلاع‌رسانی درباره آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات و فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیش‌تر فناوری‌های روز کشورمان صورت گیرد.

موضوعات اصلی این دوره از نمایشگاه شامل انواع سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی اعم از انواع آنتن‌ها و کابل‌های مخابراتی، تجهیزات ماهواره‌ای، تجهیزات سنجش و اندازه‌گیری، تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای، سیستم‌های ارتباطات کابلی و سیستم‌های دریافت و ارسال ماهواره‌ای خواهد بود.

موضوعاتی از قبیل نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مخابراتی ارتباطی، وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و تجارت الکترونیک از جمله موضوعات مرتبط با این دوره ایران تلکام 2016 خواهد بود.

در این نمایشگاه ۲۲۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۹۵ شرکت خارجی یا نمایندگی آن‌ها در فضایی بالغ بر ۳۲هزار متر مربع کنار هم به ارائه محصولات و دستاوردهایشان می‌پردازند.

براساس اطلاعات مخابره شده از سوی دست اندرکاران اجرایی در این دوره از نمایشگاه نمایندگانی از ۲۲ کشور اسپانیا، اسلونی، امارات متحده عربی، انگلیس، افریقای جنوبی، آلمان، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، کره جنوبی، کویت، لهستان، هلند، هند، ویتنام و یونان حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته افزایش متراژی در حدود ۷ درصد و حضور شرکت‌های خارجی حدود ۱۹ درصد رشد داشته است.

حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه بیش‌تر در راستای انتقال دانش فنی و فناوری روز جهان به کشور به‌ویژه در شرایط پساتحریم خواهد بود و فرصتی برای بهبود ارتقای صنعت‌های مختلف کشور در فضای رقابتی است.

این نمایشگاه از ۴ تا ۷ مهرماه (۲۵ تا ۲۸ سپتامبر 2016) از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.