برگزاری همایش کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان‌ها در مشهد

/ 16 اکتبر 18

شرکت مهندسی تدبیر پرداز دلسا با مشارکت شرکت شاتل و داده پردازی پارس، همایش کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت سازمان‌ها را در هتل پردیسان مشهد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی تدبیر پرداز دلسا، این همایش به منظور ایجاد بازارهای جدید و توسعه بازارهای فعلی و با حضور مدیران ارشد شاتل، مدیران عامل و مدیران فناوری اطلاعات سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی استان خراسان رضوی دایر گردید.

همایش راهکارهای سازمانی در مشهد

 

در این همایش واحد راه‌کارهای سازمانی دلسا در غرفه محصولات شرکت زایکسل و دلسا، نسبت به معرفی توانمندی‌های شرکت دلسا و معرفی محصولات اقدام نمودند.

همایش راهکارهای سازمانی در مشهد

 

همایش راهکارهای سازمانی در مشهد

 

گفتنی است همایش ذکر شده در تاریخ ۲۲ مهر و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی استان خراسان رضوی در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل پردیسان مشهد، برپا شد.

در این همایش، احمدرضا نخجوانی مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل به کاربردهای فناوری اطلاعات و چگونگی استفاده از ICT بر اساس مدل EFQM در مدیریت سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: “توسعه‌ی موفقیت کسب و کار در شرایط پیچیده‌ی کنونی نیازمند به کار‌گیری هوشمند تکنولوژی‌های نوین دیجیتال است.” وی از دیجیتالی شدن در سازمان به عنوان یک شیوه‌ی زندگی در سازمان اشاره کرد. به گفته‌ی ایشان نتایج تحقیقات در خصوص دیجتالی شدن سازمان‌ها نشان از آن دارد که این فرآیند به ایجاد مدل‌های جدید کسب و کار، شیوه‌ی جدید تعامل با مشتریان، ایجاد محصولات و خدمات جدید، توسعه‌ی محصولات و خدمات فعلی و نیز اتوماسیون فرایند‌ها کمک کرده است.

 

در ادامه‌ی همایش رضا غلامی، مسئول فروش راه‌کارهای سازمانی استان‌ها ضمن اشاره به دستاوردها و افتخارات شاتل، از پروژه‌های کلان مقیاس شاتل نام برد. ایشان در ادامه‌ی صحبت‌های خود، راه‌کارهایی که گروه شرکت‌های شاتل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سازمان‌ها تدارک دیده است را معرفی کرد.

 

در پایان این همایش فرهاد سلطانی مدیر فنی شاتل، به روند و مراحل پیشرفت تکنولوژی، دیجیتالی شدن و تحولات تکنولوژی در آینده‌ی حوزه IT اشاره و نقاط مثبت و منفی استفاده از اینترنت را بیان کرد. به عقیده‌ی ایشان یکی از معایب فضای مجازی، آسیب پذیر بودن سلامت روانی کودکان و نوجوانان است.

همایش راهکارهای سازمانی در مشهد

 

همایش راهکارهای سازمانی در مشهد